logotyp
Login

Soubory ke stažení

Učební plán

učební plánučební plán

Povinně zveřejňované informace

I. Ředitel školy Mgr. Jan Dobeš, do funkce jmenován k 1.7.2025.

II. Pravomoci a působnost ředitele školy jsou vymezeny zákonem 261/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání. (§ 164,165,166)

III. Odvolání proti rozhodnutí ředitele školy: Proti rozhodnutí se lze do 15 dnů od doručení odvolat u ředitele školy.

IV. Pracovníci určení k poskytování informací a vyřizování stížností, podnětů a oznámení:

a) Mgr. Jan Dobeš, telefon 725 819 706, e-mail: reditel@zskunzak.cz

b) Mgr. Marcela Plucarová, telefon 384 399 115, e-mail: plucarova@zskunzak.cz

V. Postup při vyřizování stížnost, oznámení a podnětů:

a) Ústní stížnosti , oznámení a podněty se přijímají v ředitelně školy každý pracovní den od 8.00 do 15.00h. Písemné stížnosti se podávají na výše uvedenou adresu školy.

b) O ústní stížnosti, kterou nelze vyřídit ihned při jejím podání, se sepíše záznam, který se po přečtení předloží stěžovateli k podpisu. Prošetřovánístížnosti bude prováděno bez průtahů, budou prošetřeny všechny body stížnosti.

c) Stížnost, kterou není třeba prošetřovat, bude vyřízena do 10 dnů. Stížnost, kterou nelze vyřídit v této lhůtě, bude vyřízena do 30 dnů ode dne, kdy byla doručena.

d) Příjem stížností, které nebyly podány ústně a nebyly doručeny osobně a které nelze vyřídit do 10 dnů, musí být do 5 dnů ode dne doručení potvrzen stěžovateli.

e) Za vyřízenou se považuje stížnost, jakmile po jejím prošetření byla učiněna opatření potřebná k odstranění závad a stěžovatel o tom byl vyrozuměn.

VI. Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace:

a) Ředitel poskytuje informace vztahující se se k působnosti školy (informací je faktický údaj, nikoli komentář nebo názor, výklad právního předpisu apod.) Ředitel nesmí poskytnout informaci, která vypovídá o osobnosti a soukromí fyzické osoby. Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně nebo telefonicky), nebo písemně (osobně, poštou, elektronickou poštou nebo jiným způsobem).

b) Ústní žádosti o poskytnutí informace se přijímají v ředitelně každý pracovní den od 8.00 do 15.00h. Písemné žádosti se podávají na výše uvedené adresy školy.

c) Ústní žádost se vyřizuje ústně jen s výslovným souhlasem žadatele. není-li žádost vyřízen ústně, poskytne se požadovaná informace písemně, nahlédnutím do spisu (včetně možnosti pořízení kopie) nebo na paměťovém médiu do 15 dnů od doručrní žádosti. Lhůtu pro poskytnutí informace lze prodloužit ze závažných důvodů. O prodloužení lhůty musí být žadatel informován.

d) V případě, že požadovaná informace se nevztahuje k působnosti školy, žádost se odloží. Žadateli to ředitel školy sdělí s odůvodněním do 3 dnů. Dále se žádost odloží, jestliže z podání není zřejmé, komu je určeno nebo kdo jej činí. Je-li žádost nesrozumitelná, nebo je formulovaná příliš obecně, vyzve se žadatel do 7 dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil. Neučiní-li tak do 30 dnů, bude žádost zamítnuta.

e) Pokud ředitel školy žádosti byť i jen z části nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které zašle žadateli do vlastních rukou. Proti rozhodnutí se lze do 15 dnů od doručení odvolat u ředitele školy.

VII. Sazebník úhrad za poskytování informací:

a) Ústní informace se poskytují zdarma.

b) U písemných informací se účtuje poštovné na doručenku, jednostranná kopie dokumentu 1,- Kč za list, oboustranná kopie 2,-Kč za list.

c) Pořízení technického nosiče (CD) 10,- Kč.

d)  Hodinová sazba za mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací je 200,-Kč.

e) Uvedené poplatky uhradí žadatel předem.

VIII. Výroční zprávy o činnosti školy, vlastní hodnocení školy a výroční zprávy o poskytování informací jsou přístuny v ředitelně školy.

AKTUALITY

Sběr papíru a hliníku – tradice, která má smysl

clanek
Každý rok se na naší škole koná tradiční sběr papíru, do kterého se zapojují žáci, rodiče i zaměstnanci školy. Tuto ekologicky zaměřenou akci již tradičně organizují žáci d...

NÁSTĚNKA

JÍDELNÍČEK

Pátek 7.11.2025
Polévka: krupicová polévka s vejci
Oběd: celozrnné knedlíky plněné, kysané zelí, meduňkový čaj, voda s pomerančem

Pondělí 10.11.2025
Polévka: polévka z vaječné jíšky
Oběd: rybí filé s citrónovozázvorovým přelivem, bramborová kaše, salát z červeného zelí s křenem


Úterý 11.11.2025
Polévka: vepřový vývar s nudlemi
Oběd: vepřové maso na žampionech, těstoviny, malinový jogurt, nápoj růžový grep, voda s pomerančem


Středa 12.11.2025
Polévka: polévka z červené čočky
Oběd: smažený sýr, brambory, tatarská omáčka, rajče, ovocný čaj s bezinkami, voda


Čtvrtek 13.11.2025
Polévka: květáková polévka
Oběd: zapečené gnotchi se špenátem a s kuřecím masem, mrkvový salát s ananasem,nápoj aloe vera, voda s citrónem


Pátek 14.11.2025
Polévka: cibulová polévka
Oběd: rozlétnutý španělský ptáček, houskové knedlíky, zelený čaj s citrónem, voda, mandarinka


Užitečné odkazy

http://www.kunzak.cz/
http://www.mskunzak.cz/
http://www.msmt.cz/
https://www.cermat.cz/
www.nicholaswinton.com
Prohlášení o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve formátu pdf se otevře v novém okně.
Home Základní škola Kunžak
Škola online

Created by © 2017 - 2025 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy